Sunne

publicerat i Nöje


Eftersom jag velat besöka Sunne en längre tid då my homie Patrik blev delägare i Strandcafeet i Sunne passade det alldeles utmärkt att åka på en liten road trip! Underbart väder, god mat och underbart sällskap med Sandra. Gött att slippa tänka så mycket och bara njuta av stunden. Funderar på att åka dit snart igen hohhoho!


Det var ett tag sedan jag såg tösa så man hade så mycket att prata om...tjejsnack deluxe! Nu ska jag plocka lite härhemma, åka och köpa mig en ny kamera och sen blir det träning med Sandra för hela slanten. En vecka tidigare än jag hade planerat...nu ska mitt liv bli toppen!


Hej svejs


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Uh vad gött det lät! Kul o träna då! Lycka till mä dä nu! Klem

2:a kommentar, skriven , av Peppe äng:

2011 blir ditt år!!

3:e kommentar, skriven , av wikky:

vad roligt.. jag bor i torsby.. höjta tll i fall du e vägarna förbi igen.. kanske du skulle vara intreserad att samarbeta på någon fotoprojekt tillsammans..



viktoria

Kommentera inlägget här :