Mina foton 2010

publicerat i Fotograf


Jag tror jag måste lägga i en högre växel nästa år för att skapa minst det tredubbla med bilder. Detta duger ju inte alls! Jag måste legat på latsidan minst sagt. Oooohh shit!

Well...mina bilder för 2010↓

Januari


Modell: Elina


Modell:
Elina


Modell: Vicky

Mars


Modell:
Sandra Asp

April




Modell: Jasmine



Modell: Elina

Juni


Modell:
Vicky


Modell: Jasmine

Juli



Modell:
Sandra Asp


Modell:
Elina



Modell:
Janina Näslund

Augusti


Modell:
Elina

September


Modell:
Emilia

Oktober


Modell:
Jasmine Sjöberg

December


Modell:
Elina


Lycka är framgång...är ni med mig.....(?)


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Åh va roligt att se vad du har gjort under 2010, jag la också ut en fast med mig som modell :)

2:a kommentar, skriven , av Jocke:

Det är inte kvantitet utan kvalitet :) hellre en tredjedel där man vill se om bilderna flera gånger än en massa seriebilder ala Studio One som inte tillför nånting...

Grattis till vad jag tycker är ett bra fotoår för dig :D

3:e kommentar, skriven , av becca:

Wow, du är riktigt grym ! !

4:e kommentar, skriven , av Moa:

tack så mycket :D

Har ju sprungit efter Andreas nu i evigheter och assisterat, men lyckas klämma fram en bild själv då och då. Blir mest mingel men lite modellfoto när tillfällerna ges :)

Ja, absolut. Hör gärna av dig när du är i krokarna nästa gång. Jag bor ju numera förövrigt i Göteborg, och inte ute i skogen längre :)

5:e kommentar, skriven , av Henrik:

Superb tjejen!



6:e kommentar, skriven , av Vicky:

SV: Va? Är det sant!? Fyfan vilka jävlar!



Gott nytt år och grattis på födelsedagen, snyggo! Massa pussar <3

7:e kommentar, skriven , av Isabel:

I love those pictures!! they're just great!

cant wait to see more :)

8:e kommentar, skriven , av therese:

riktigt snygga bilder!

vad duktig du är! =)

Säg gärna till om du är ledig och behöver modell, skulle behöva bygga på min portfolio lite!

9:e kommentar, skriven , av Frida:

Åh så många fina bilder! Du är superbra!

Kommentera inlägget här :