Ska jag...ska jag inte?

publicerat i Fotograf


Funderar på att spendera lite pengar på en julklapp till mig själv. Visst att jag köpte hängselbärkassar för några dagar sedan och suget är fortfarande kvar att lyxa till min tillvaro då George Cloony hoppade ur badet när han insåg att bubblorna kom från mig. Jag undrar vad fan han hade förväntat sig? Nudlarna gick ju hyffsat bra =/

Jag önskar mig en portfolio i julklapp och min högerhand är så sugen på att få förstora lite bilder som jag ska pryda min kommande portfolio med, om jag nu får en. Klick klick klick och vips så har jag massa bilder i brevlådan. Jag vill jag vill...åååååååååå fuck! Behärska dig Qvinna!

Bilderna ser så mycket mer levande ut när man sitter och gluttar på dom som ett enda stort foto i handen. Det är fina grejer det. Tycker ni jag ska fixa en julklapp som jag faktiskt vill ha (28 bilder)?

Alla tycks babbla om vintern och julen på bloggar. Boring! Vissa har redan satt upp julgranen, gjort bakbestyr, pyntat med de äckligt fula tomtarna och en lång lista till som får tomten himself att se rött! Jag är väl den bara som ogillar stressen vad julen innebär. Julen för mig är som vilken dag som helst, med en krydda MER familj.


Foto: Jag (för flera år sedan när jag inte visste ett skvatt vad jag pysslade med).


Haa duu!


//JessicA







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Fantastisk bild! Trodde du hade tagit den nyligen, så himla fin :)

Kommentera inlägget här :