Soft dag

publicerat i Fotograf


Halloj ALLA!

Jag har haft en super soft dag idag! Gött som attan att vara ledig en fredag. Jag har "försökt" färga över mina gråa hårstrån men hårfärgen vägrade att ta...what the fuck! Reklamation kanske? Annars har jag bara gått och drällt mest hela dagen. Pillat lite här och där i hemmet, tvättat och färgat ett par supergamla jeans til mörkblått igen. Jag tror det vart helt okej faktiskt, billigt och bra om man vill få nytt liv i sina favvojeans igen!





Foto: Jag Modell: Elina

Dessutom har jag hunnit med att retuscha ett helt gäng med bilder och det känns riktigt gött. Inte så många kvar nu..hohoho! Eventuellt blir det en fotosession nu på söndag/måndag! Det är himla tråkigt att jag knappt hinner med att retuschera bilder efter plåtningar som jag gjort  för man ska hinna umgås med kyssen oxå!

Här är iallafall snygglot Elina igen..hoppas ni gillert!

Ni får ha en super duper go helg!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Så fina bilder =)

2:a kommentar, skriven , av hanna b:

skitsnygga bilder på elina, allihopa var riktigt bra! :)

Kommentera inlägget här :