Elina #3

publicerat i Fotograf


Go kväll!

Det blev en liten snabbvisit ut på öarna igår eftermiddag. För ett tag sedan kom jag och kyssen hem till Karlstad, min förbannade jobbhelg väntar igen...urk! Men men...bita ihop, kyssen är ju här så då blir alltsammans lättare och roligare ;)









(Högre upplösning)
Foto: Jag Modell: Elina

Jag har pysslat om kyssen ikväll med lite peeling, pedikyr, rakat bort skägget och allt annat killar tycker om. Väldigt mysigt och minst sagt lite romantiskt. Fredagsmys på högsta nivån!

Well well...Några fler bilder jag gjort klart, hoppas ni GILLERT som jag!


Pöss pöss


Haa duu!


//JessicA










Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

:D Såg nyss mailet du skickade med bilderna, tack så mycket :*

2:a kommentar, skriven , av Veronica:

Så fine bilder du har på bloggen din! ^^

3:e kommentar, skriven , av layal:

Jäklar vad snyggt, jag älskar också att fotogragera!

4:e kommentar, skriven , av Sofia:

Riktigt snygga bilder!

5:e kommentar, skriven , av Jocke:

Impad :) vart ju kanon !

6:e kommentar, skriven , av Ellen:

Vilka grymt snygga bilder! :)

Kommentera inlägget här :