Plåtningar

publicerat i Fotograf


Hellu!

Tack ALLA som skrev i bloggen och alla mail jag fick att ni vill stå modell för en stackars jänta som mig. Det tycker jag är skitskoj, verkligen! Jag har mailat alla töser som skickade mail till mig, många är riktigt intressanta. I helgen är jag fullbokad med massa plåtningar och ni vet inte hur taggad jag är! Nervöst och pirrigt men ser så framemot detta så jag nästan trillar av stolen där jag sitter. Helgens töser är Elina & Vicky! Det ska bli sköjsigt att äntligen få träffa Vicky efter alla samtal vi haft och absolut gums Elina jag fotat förut. Detta blir sköj brudar!

Än så länge är det lite löööst hur det blir till veckan med en fotning. Får se hur det löser sig om det blir en parsession eller inte men nått borde man kunna fixa till ;) Efter det tänkte jag höra av mig till alla när tid finns för fotning. Jag vill gärna fota gravida kvinnor (Ylva), porträtt, gruppbilder och barn längre fram. Jag måste ägna lite tid åt kyssen med om ni förstår vad jag menar ;) Jag är ju inte ledig så ofta...huja! Tiden räcker inte till. Jag uppskattar verkligen att ni vill fota med mig =D


Pöss pöss på ER


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine-Änglamamma till Philip:

Men åååh, påminn mig inte för jag veeeet ;P

Nu är det ingen fara, ligger inte direkt död i förkyldning eller feber. :P

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Jääj det blir kul :D Har vi sagt nån tid än?

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag är nyfiken!

Kommentera inlägget här :