Plåtning igår

publicerat i Fotograf



Hejsan!

Det blev en lyckad heldag igår då jag fotade Janina, mitt nya offer framför gluggen. En helt undebar tjej måste jag tillägga! Bortsett från värk i musklerna (de finns där under någonstans tydligen) och en hemsk ofrivillig solbränna som jag drog på mig, är jag helnöjd över min insatts från gårdagen. Det finns så många snygga bilder och det är himla svårt att välja ut guldkornen. Vi körde tre olika teman och tre olika sminkningar som muan Marie Eriksson stod för, bra jobbat tjejen!

Peter Pan som vi nu kan kalla "Ghostbuster" var en flitig hjälpreda som riggade blixtar ect. Utan han hade det nog inte blivit några bilder så TACK "gutten" för allt...uppskattar det muchoooo!

Jag tog inga direkta BTS-bilder men dessa fick komma med i bloggos i alla fall.


Nu är det dax att hoppa över till den andra datorn och fortsätta med lite bilder =D
Det kan hända att det dyker upp lite nya bilder ikväll....

Tack alla för en super rolig dag igår!!!!


LövE


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Wysteriia:

ska bli grymt kul att se era bilder :D

2:a kommentar, skriven , av Janina _ Modellen som skiter i alla måsten:

Och tack själv underbara du! Du är både trevlig, rolig och sjukt duktig så det här måste vi göra om framöver :) Skönt att se att iaf du var smart nog att ta lite Behind the scenes också för så smart var tydligen inte jag såg jag när jag kom hem :P haha! Hoppas det är okej att jag lånar dina här ovan till min blogg? Vore super i så fall :)

kram kram och tack för alla underbara bilder som redan trillat in!

Kommentera inlägget här :