Plåtning IGEN

publicerat i Fotograf


Gooo kväll!

Ja eftersom det verkar vara torka på att kommentera mina nya bilder (fyyyy skäms) så är det en ny plåtning nu på söndag med Elina innan jag flyr fältet ner till kusten där jag kommer spendera mina resterande 3 veckor på semestern med min efterlängtade kyss! Det ska bli härligt att släppa precis allt vad plikter och måsten heter. Jag ska bara vara. Ni vet, ta dagen som den kommer och kunna vara spontana om det är så. Jag älskar när saker och ting är spontana, det brukar bli som allra bäst då!
Håller ni inte med?

(Min blogg fortsätter att vägra att visa skarpa bilder tyvärr)

(Klicka för större bilder/skarpa)

Foto: Jag Modell: Janina Näslund Mua: Marie Eriksson Ass: Peter "Ghostbuster"


Säg gärna vad ni tycker =)


Haaaaa duuuuu!


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

har precis hittat din blogg. Jag kom av en slump in på nån muas blogg där jag såg dina bilder (dom i undre inlägget) Då jag själv fotograferar mkt fastnade jag direkt och sökte då upp dig på google och fram kom din blogg!



Underbart skärpedjup i bilderna. Är nyfiken på vad du fotograferar med.. (jag vet att det inte har någonting med bilderna att göra hihi, bara en fundering)



Keep it up!

2:a kommentar, skriven , av JessicA BergmaN:

Svar till Jessica: På de bilderna i bloggen fotar jag med Canon 40D och Canon EOS 1D Mark 2 med objektivet 50mm 1.4 =)



Mvh

//JessicA BergmaN

3:e kommentar, skriven , av Susanne:

Super fina bilder Jess, som alltid ;) Du har utvecklats så enormt, helt fantastiskt! Vi får försöka få till lite "scary" bilder snart :P Pöss på duuu!

4:e kommentar, skriven , av marie 'makeupartist:

Bilderna blev super bra :) La upp dom Janina skickade på min blogg igår. Kommer definitivt lägga in dom i min kommande portfolio :) /Marie

5:e kommentar, skriven , av Wysteriia:

Läckert som alltid :D

6:e kommentar, skriven , av Ann:

Jag tycker dina bilder är grymma =) Tummen upp för dig och de andra inblandade =)

Kommentera inlägget här :