Semester!!!

publicerat i Nöje


Halloj!

Nu har jag semester!!!!
Smådansar lite för mig själv och har fyra härliga veckor att se framemot med massa roligheter. Det var länge sen jag lyssnade på Spotify! Min hemska bärbara dator är åter i mina ägor. Den har i vilket fall ljud. Min vanliga är ju helt cp och nästa månad skaffar jag mig en ny om det finns några semesterpengar kvar vill säga =/

Just nu tar jag en lite pause i mitt packande inför min roadtrip imörn. Då bär det av till Gävle till hela tjocka släkten. Ska försöka spendera lite tid i stugan, sola & bada, slappa, motionera och ta det allmänt lugnt. Fota lite natur kanske? Efter det är det är det Orust för hela slanten och Börgi ska för första gången leka båtliv =D

På tisdag morgon åker jag och "Peter Pan" upp till Sundsvall för lite fotosessioner med underverket Janina Näslund. Det ska bli sjukt roligt men ändå börjar jag känna mig lite nervös. Tänk om jag tabbar mig totalt och gör en Johan? Bort med de hemska tankarna hahahahaha! Wish me good luck!


Kram på ER


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Ska bli superkul att se vad du och Janina kokar ihop :D



Pappa kommer vara hemma nästa helg iaf och han tyckte det var kul att vi ville fota där :) Så vi kollar väl vädret och bestämmer efter det om vi kör lördag eller söndag?^^

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hej hej!



Hoppas allt är bra med dig! :)

Jag satt o kikade igenom våra bilder som vi tog hemma hos dig och hittade ett par stycken jag gärna skulle vilja använda och leka lite med. Är detta okej? Som bilder i bloggen bara. Förstår självklart om det inte är okej men skulle vara kul att ha fler bilder o greja med :D



Ha en superbra vecka!

Kram

Kommentera inlägget här :