Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Åh tackar =)

Ja men det är ju underbart roligt att äntligen kunna leva ut alla dessa bildideer man har haft :D

2:a kommentar, skriven , av Wysteriia:

Snyggt! :D

3:e kommentar, skriven , av Wysteriia:

Svar: Håller ju fortfarande på att lära mig plåta :P Är inte så jätteduktig än men jag hoppas jag kommer utvecklas mer och mer. Jag hoppas väl på att ha råd att köpa en liten blixt och annat kul framöver för nu har jag inte så mkt att komma med i kameraväskan..haha ;)

4:e kommentar, skriven , av Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

Tokgillar Lust att skicka den till mig också när du får lite tid över? Jag snodde den från din blogg nu och la upp i & för sig :P haha

5:e kommentar, skriven , av Millimus:

DUKTIG du är! Puss

6:e kommentar, skriven , av Leia ♥:

Så fin bild!!!

7:e kommentar, skriven , av Sofia:

Grymma bilder på Janina! :)

8:e kommentar, skriven , av sandra:

wow, riktigt snyggt!

Kommentera inlägget här :