En dag på landet

publicerat i Fotograf


Efter att ha fått skjuta upp plåtningen med Elina i flera dagar pga den typiska svenska sommaren REGN åkte vi ut till hennes pappa på landet och fotade skiten ur oss i flera timmar hohoho! Vi hann med tre olika sessioner och som alltid finns det massa bra bilder att gallra ur...I kind a like it. Pappa Marti (Elinas pappa) var hur störtskön som helst och bjöd oss senare på grillat efter sista plåtningen. Det kallar jag ren gästvänlighet. Ett riktigt stort tack till pappa Marti+sambo för att vi fick röra om på landet idag =D
Sen har jag varit extra glad att kyssen följde med idag, han är inte det minsta intresserad av min hobby men jag tror för ett ögonblick att han hade det riktigt trevligt han oxå. Min nya assistent kanske ;) Pöss pöss på du

Mjo jag var kass att ta "riktiga" BTS-bilder denna gång med. Jag glömmer totalt bort sånt när man är helt uppe i sin grej. Men ni får en liiiten tjuvtitt vad vi höll på med idag......

Imörn bär det av mot öarna hem till kyssen att spendera mina sista semester veckor. Jag får väl se hur mycket despans kyssen ger mig för att sitta och "photoschera" som han kallar det! Men nu blir det film (snark).


Natti natti


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Nu vare ett tag sedan jag kommenterade något, men jag har allt varit in o kikat ibland! Och du! Du är ju lika duktig som alltid min sköna dam! ;-)



Du förresten, kvarstår erbjudandet om en helgtripp till Orust för 2 (ev. 3 med fisan) ? Det vore fasen mysigt alltså! :-)



Long time no see nu!



Pöss påddä!

2:a kommentar, skriven , av JessicA BergmaN:

Svar till Icka: Erbjudandet står helt klart kvar =D Vi skulle tycka det vore skitskoj om ni kom ner till öarna vett du!



Kram på duuu



//JessicA

Kommentera inlägget här :