BTS Med Pan

publicerat i Fotograf


Morsning!

Kärt återseende med min förre detta vapendragare Peter Pan som fick en skruv lös och äntligen tog sig i kragen att lämna storstaden mot skogarna i Värmland. Long time.....sen sist hörruuduuuduuu!

Well well som sagt var det ett kärt mottagande. Jag bokade tvätttid- DONE...fixade mat-FAILED, bokade modell-SUPERB, Pepsi Max-LYCKAT (till slut), Tjejsnack............I think I FAILED (snark). Jaha liksöm?

Några få BtS bilder från igår där jag "försökte" hjälpa "The Pan" att hålla softboxen på plats..Dont ask. Han kan vara sådär lite förvirrad och inte veta vilket vädersträck han befinner sig i eller vart solen går ner eller upp. Jag tycker man ska behandla varje boskap efter förmåga och det tycker jag innerligt att jag gjorde hohoho!

Tyvärr var det inte jag som fick plåta denna underbara varelse Elina igår men det ska gudarna veta att det kliade bra mycket i fingrarna. Peter the Pan babbla massa strunt att han var ringrostig men av bilderna jag såg måste han syftat på något helt annat! Ack ack ack det kan bli en annan historia inte sant Peter The Pan?


Well well well....styling kan vara pricken över i:t och efter mödosamma timmar så hittade vi "Peter The Pan" i full mundering i en telefonkiosk på torget i Karlstad. Okej va...Superman och Peter Pan kan flyga men vad fasiken gjode han där? Mer flygastoft kanske? Var det Tingeling han försökte ringa till Ingenstans?

Här var fotografen...han valde kläder efter sitt namn.....


(källa: google.se)


God morgon!!!!!!


//JessicA




Kommentera inlägget här :