-Blandat-

publicerat i Fotograf


Hej hopp!

Vet inte riktigt vart jag ska börja, det var ett tag sen sist....Ooooppps!
Jag gör inget annat än att reser nuförtiden till kyssen och hinner sällan med mig eller mitt nergångna hem. Den lilla pyttetid som finns kvar sitter jag framför burken och fixar med bilder de korta perioderna jag är hemma vill säga. Här kommer det inga solstrålar på min blekfeta kropp! Det överväger att jag får spendera tid med kyssen.

Trevlig midsommar föresten!

Det blev varken en midsommarstång, inge dansande små grodorna eller en blomsterkrans i håret på midsommar. Jag firade midsommar hemma hos Magda för andra gången och det blev väldigt lyckat denna gång med. Långbord med utsikt över havet, massa grillat, färsk potatis, sill, nubbe och det typiska för midsommar. Det mysigaste på hela kvällen (natten) var när vinden avtagit och vi satt några stycken vid bryggan. Månen lyste upp hela havet, vattnet kluckade och jag delade det med min kyss och min bästa vän. Kärlek <3

Semester

Alla verkar ha semester. En annan svettar snart ihjäl sig på jobbet och längtar till vintern. Eller nja så illa är det väl inte men graderna tar storstryk på mig. Om tre veckor har jag semester i hela 4 veckor! Jag har inga storslagna planer men jag kommer mer eller mindre spendera tiden på Orust och så ska jag försöka åka upp till stugan och träffa familjen. Kort och gott, njuta och göra så lite som möjligt.

Resa bokad

Nu är det äntligen bestämt. Den 8-14 september befinner jag mig i Milano med mina äldre syskon. Vi ska till Monza och se Formul 1 som brorsan fick när han fyllde 30 år. Det kommer bli riktigt nice för nu var det evigheter sen jag vistades utanför Sveriges gränser. Roligt att ha något utöver det vanliga att se framemot =D

Fota

Nu är det ett tag sedan jag höll i kameran och vill fota! Jag är snart ledig i fyra dagar och fint besök från Sthlm vid namn Peter Pan kommer till helgen. Här ska det fotas I hope....om någon modell kan vill säga =P
Jag fick mina förstoringar idag oxå och shit pommes vad snygga de blev. Här ska det ramas in!


(Klicka för större bilder)

Foto: Jag Modell: Jasmine Sjöberg Mua: Sheida Shekari


Näe...duschen och jobb väntar.

Pöss och kram


//JessicA




Kommentera inlägget här :