Första bilden

publicerat i Fotograf


Hellu!

Här kommer första bilden från i söndags och tyvärr så är min blogg fortfarande cp att mina bilder blir oskarpa *snyft*. Det är väldigt tråkigt att bilderna inte blir som de borde när de väl kommer på nätet. Någon som har ett bra tips på hur man löser det? Jag har dock testat det mesta =/ Frustration på högsta nivå!

(Klicka för större bild)

Foto: Jag Modell: Jasmine Sjöberg Mua: Sheida Shekari


Nu väntar jobbet men vill redan hem och fortsätta med alla grymma bilder!


Köss


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Tjo! Snygg bild, blir lika imponerad varje gång jag går in här =).

Angående bilder kan du testa att förminska dom innan du laddar upp dom och skärpa upp dom redan då, då många servrar använder antingen gd, gd2 eller imagemagic (olika program som ligger på servern där du har bloggen) och dessa då förminska bilden utan att skärpa upp den rätt.

Keep up the good work! =D

Kommentera inlägget här :