Plåtningen igår

publicerat i Fotograf



Igår hade jag en av mina bästa plåtningar! Trots extrem strul på morgonen med en extremt ledsen och besviken Jessica så löste det sig när jag väl var på plats. Denna plåtning har varit planerad i en månads tid, fixade vad jag trodde assistent hjälp som skulle innebära mer blixtar och objektiv och som till synes aldrig dök upp. Det är inte okej.

 
Jag fotade Jasmine igår och träffade en ny tjej som heter Sheida som stylade hår och fixade en mycket passande make. Vilket sammarbete vi hade, kemi is the shit! Jasmine hade fixat ett hotell i Göteborg med en sån fantastisk spa anläggning. Vi blev helt häpna av atmosfären och vi fick röra oss fritt och det var så många fina platser så det var omöjligt att fota alla platser vi ville. Det blev lite pool, ljusrummet och höga bäddar med en utsikt över havet.

På lördagen vistades jag ute i solen nästan hela dagen och har brände upp mig rejällt! Jag hade ett rent helvete under plåtningen. Jag var så varm och vid spat var det lite som en tropisk värme. Jag trodde ett tag att jag skulle tuppa av. Imellanåt smet jag in i kallbastun och svalkade av mig. En sån bastu skulle man skaffa sig! Jag var helt slut igår efter fotningen och de som inte håller på med sånt här förstår kanske inte att det tar all energi i kroppen.

Nu kom kyssen hem och nu ska det grillas fläskfile och grillspett i regnet =D Tråkigt att behöva åka hem imörn efter en mysig helg!

Tack brudar för en sjukt lyckad plåtning igår!!!!


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Ser supersnyggt ut :D Vill se färdiga bilder NU !! Vad kul med locationen :)

2:a kommentar, skriven , av Moa:

Oh, hojta gärna om du behöver assistans i göteborgsområdet framöver så kanske jag kan hjälpa till :)

3:e kommentar, skriven , av icka:

O detta är bara bts- bilder- jo vi längtar till ett "riktigt" foto =) Duktiga, duktiga DU!



Pöss!

Kommentera inlägget här :