I feel good

publicerat i Fotograf


Ojojoj vad jag inte gillar värmen. Min kroppstemperatur känns som den vore 40 grader och svetten dryper. Mina svallningar gör inte saken bättre. Jag vet inte alls hur jag ska klara av denna sommaren! Jag får skaffa mig en minipool fullt med isbitar och ligga där och leka valross. Bra tänkt där.

Annars så känns dagen toppen. Imorgon får jag äntligen träffa kyssen och hoppas på en helg med mycket LÖVE! Jag hatar att jag har lovat att hjälpa till med båten, inte lika bra tänkt där ;) Men något får man ändå göra om fjädrarna till Bumbi bilen hinner komma till helgen, då slipper jag fjäska så mycket för kyssen hohoho!



Foto: Jag Modell: Annika

Nu måste jag hoppa in i duschen för andra gången idag och göra mig redo för ett arbetspass på jobbet.

Ha en underbar dag!


Löve


//JessicA




Kommentera inlägget här :