Dåsig med feber

publicerat i Allmänt


Urk men hej heeeej

Ledig idag och varför inte passa på att bli lite sjuk =/ Har fått feber och känner mig lite dåsig och seg i kroppen. Hela kroppen känns som att den kokar... jag är så varm! Kände av det igår (när jag var och lämnade CD:n med dopbilderna igår) och de hade det väldigt varmt i deras hus! Jag har vaknat flertal ggr inatt av att svetten dryper med en balkongdörr öppen på vid gavel. Inte normalt...ICKE!

Så nu ligger jag på soffan med min bärbara i knät och katten vid ansiktet. Inte helt gött det heller med hennes spretande päls. Man får väl nöja sig med en gnällspik till katt som i alla lägen bryr sig om mig =)

Inväntar tv-program...jag som ser på tv på ett snitt 20 tim/vecka ungefär och nu lär det bli marathon framför TV:n...det ni! Kors i taket för fröken Börgi.


Kryar på mig



//JessicA




Kommentera inlägget här :