Instängd

publicerat i Fotograf


Instängd i mitt eget liv. Så känner jag ibland. Det behöver inte bero på någon händelse eller deppig period i livet utan det bara kommer av sig själv. Det kanske är jag som är onormal =P De dagarna då jag verkligen undrar vad fan jag håller på med i alla aspekter i livet. Är det bara jag som känner så? Ungefär som du står och stampar och stampar på samma ställe men kommer ingenstans varken med dig själv eller det såkallade livet du är menad att leva. Oooooppps! Kan det vara en 30-års kris som närmar sig mån tro...hihihihi!

Jag bara känner för att bryta mig ut och göra något riktigt galet, vara spontan och inte behöva oroa sig för morgondagen. Känslan att få vara den fria fågeln (ingen kyckling) som tar en dit vingarna bär, vart det nu skulle bära av vill säga. Jag drömmer om att vara mer tillfreds med mitt eget liv...så ligger det till utan konstigheter ;)

Klurigt värre


Foto: Jag Modell: Janina Näslund


Pöss pöss pöss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Wysteriia:

Jag kan också känna så ibland. Tror dom flesta gör det :)



Jag tror det är min rädsla för att dö utan att ha hunnit göra allt det jag drömmer om som sätter mig i såna tankar ibland!

2:a kommentar, skriven , av Vicky:

Det betyder snarare att du är NORMAL! Tror att vi alla känner så ibland... Och det är nog bra egentligen, det är väl det som får oss att gå framåt till slut? :)

Kommentera inlägget här :