Insperation

publicerat i Fotograf


Goooo kväll!

Mmmm... vad det kliar i fingrarna att färga håret ikväll! Förpackningen väntar sen snart 2 veckor tillbaka. Japp jag är inte längre svart/mörkbrun utan mer mörk kastanj. Jag tippar på en blekning (igen) innan jag skulle få färgen på förpackningen eller en färg som påminner om den.

När jag var "ung" sisådär 17-20 år så var jag en rödtott och trivdes som fisken i vattnet (tyvärr inga bilder på datorn att visa). Är det återigen min "kanske" 30-årskris som gör mig påmind hur jävla snygg jag var då i min röda hårfärg? Insperationen kommer från bruttan Janina som jag plåtade i somras. Janinas hårfärg är MUMMA! Jag är sååå svag för rött!

Är det to much för mig? Eller ska jag färga? Wild and crazy....BÖRGI!

(Fortfarande suddiga bilder på bloggen)



(Klicka för större bild/skarp bild)
Foto: Jag Modell: Janina Näslund Mua: Marie Eriksson




Tyck till vett ja!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Icka:

Klart du ska våga! Du skulle vara skitsnygg i sådär rött tror jag! ;-)



"Vågar du, vågaaaar jaaaag!"

2:a kommentar, skriven , av Ann:

Haha ja jag har en passion för smink :P



Ja rött är snyggt, men man bli väldigt begränsad med smink och kläder närman har rött hår :)

3:e kommentar, skriven , av Wysteriia:

Åh jag vill också ha rött hår!!! :D Iaf en stund så jag kan ta lite coola bilder i rött hår..haha ;)

4:e kommentar, skriven , av Angelica:

Do it gumz!! ;D Du e snygger hursom

5:e kommentar, skriven , av Sanna:

otroligt läckra bilder verkligen

Kommentera inlägget här :