Plåtat

publicerat i Fotograf


Hejsan hej!

Efter en liten långhelg är jag tillbaka hemma igen och det suger verkligen. Det har varit så mysigt hemma hos kyssen så lite motigt var det att åka hem imorse =/
Just nu är jobbet en ren pina och pest (massa skit på jobbet) och mer sug är jag att skita i allt och göra nått roligt med livet. Jag är inte menad att stå och sälja "Al Bundy" skor hela livet. Enda kruxet är att få tummen ur och hitta nytt jobb ect. Fan vad jag är lat och bekväm...I.L.L.A!


Jag hade en plåtning i måndags med underbara Jasmine igen. Kul kul men kallt för henne ;) Det var en väldigt spontan plåtning innan donnan åker iväg till Turkiet och ska jobba som modell i några månader. Jag tycker det är himla roligt när det går så bra för en del tjejer jag har plåtat! Kör kör kör liksöööm!

Inte så mycket till BTS bilder men men...filmen vågar jag nog inte visa =P
Bilder lär dyka upp inom en snar framtid skulle jag kunna tro!

Imörn blir det barnfoto för hela slanten och det ska bli spännande må jag säga.


Tjing


//JessicA




Kommentera inlägget här :