Lever gör jag allt

publicerat i Allmänt


Jag har överlevt helgen med måtta (!) Party i dagarna tre.
Jag hade en fantastisk rolig födelsedag med massa sköna vänner! Satan i gatan för de vackra mormors trorsorna, kokboken och den "hemgjorda" broderade tavlan som än så länge sitter kvar på väggen. Ack ingen falukorv men 2-pack gurkor som ska avnjutas till max ;) Undrar bara vart vart den inbyggda vibratorn var? Tack än en gång för en sjukt rolig kväll mina vänner =D

Det känns i kroppen att man inte är en ungdom längre och min vanliga skönhetssömn som brukar vara minst 8 timmar/dygn har gjorts sig påmind under några dagar här. Jag känner mig lite extra trött idag efter en snabb övernattningstripp till Gbg igår =/ Soffan lockar om man säger så...Zzzzzzz

Vem vet om det dyker upp nån hemskebild på mig i mina nya snygga mormors trosor...;)


Haa duuu!


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Kul att du hade en sånt roligt födelsedagsfirande :D



Förresten så är modevisningen inställd helgen den 7-8 maj. Ska fira andreas den 7e, men om det passar dig kan jag fota den 8e^^ Ville bara tala om det :)

Kommentera inlägget här :