Sunkig dag

publicerat i Allmänt


Ta mig faan vad länge sedan jag hade en sån otursdag som idag. Hela tre viktiga saker och jisse vad frustrerad jag blir när världen börjar raseras...hm....not good!
Allt, verkligen allt går emot mig idag och jag förstår inte varför. Jag blir så fucking lack! Hur ska jag förklara känslan mer än Kucken kucken kucken!

Plåster på såren så tänkte jag uppgradera min status en smula...jag har ju känt mig lite utanför ett tag nu så jag ringde upp Tele2 som för övrigt är den bästa leverantören som jag använnt sen jag var 16 år...eller nja den enda!
Ooooppps en ny mobil där surf ingår så nu i framtiden ska jag "checka in" på Fejjan vart jag än går, om det så skulle vara 5 steg imellan...snacka om att jag lär få hatbrev sen. Nu ska jag ge igen Bitches!!!

Åååhh gud vad det kändes bra att skriva det.

Och göra mig ännu mer deppig så spanade jag på massa fritidshus för att lindra min "smärta" och drömde mig bort en smula att få bo i en egen liten stuga vid vattnet. Jag vill renovera ett torp himelskt mycket. Vad mysigt det skulle kunna bli med en liten makeover by Börgi Börg style! Jag vill bo på landet tror jag (?). Då är det ett uppenbart tillfälle att ta itu med min extrema fobi för ormar... =/


Bilderna är lånade från Hemnet check it out!


Någon som vill köpa ett torp till mig?


Hoppas att er dag har varit bättre än min!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cecilia Uhr:

Hej Jessica,



Vi på Tele2 är riktigt glada att du är nöjd med våra produkter. Tele2 eftersträvar alltid att erbjuda billig telefoni och optimal service till våra kunder. Förhoppningsvis väljer fler kunder att ringa med Tele2/Comviq eftersom vi har ett brett utbud av olika prisplaner och abonnemangsformer som passar de flesta ringmönster.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig. På vår hemsida http://www.tele2.se/ kan man också få svar på många frågor.



Med vänliga häslningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Åh vad tråkigt då:/

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tusen tack bäjbi! din förtjänst att jag är så snygg det vet du =)

PUSSEN

Kommentera inlägget här :