Blandat dravell

publicerat i Fotograf


Nattmössan på?

Nyligen så tittade jag på nya säsongen av BIG BROTHER. Jag ser framemot att glutta varje kväll och dra ihop tjejgänget på söndagar igen för utröstningen =P I år känns det mer spännande på något sätt. Tittade ni ikväll och kommer ni följa dockusåpan? Jag ska...i vilket fall. Vardags nöjet är tillbaka...I kinda like it.

I helgen har det varit bland de lugnaste helgerna i mitt liv. Jag gjorde inget mer än jobbade ungefär (!). Fick lite tjejsnack i fredags med Suss och idag röjde jag loss med lille Melker hemma hos Millimus med fisksoppa (mums) och kaffe. Mycket mycket trevligt. Jag känner på mig att nästa helg blir andra bullar då jag reser bort (ovanligt) i hela 4 dagar...då är det fullbokat schema =D Ska bli så härligt att få träffa så många kära vänner igen! More to come...Oooooopps ;)

Ni som följer bloggen vet att jag har svallningar utan dess like. Jag sover året om med balkongdörren öppen men inatt vaknade jag flera gånger som att jag var liiite småfrösen. När jag kom till jobbet sa de att det var -23 grader inatt. Hm...inte så konstigt att vattnet i glaset var så gött att dricka mitt i natten...jag gillert =D

Åh vet ni! Jag ska börja träna igen efter typ 3 år. Spännande värre hur mycket min kondis och prestanda har tagit sina törnar. Upp bara Börgi i sadeln och rid tjuren som aldrig förr. Nya tider nya tag och den NYA Börgi ska komma att växa fram. Törnarna har varit. Nu är det roser som gäller för mig. Nu är det endast mitt liv som räknas och kommer att räknas, kalendern är tom som sagt som jag själv ska fylla i vad som ska ske i mitt fria liv.


Natti



//JessicA













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Suss:

Go girl! Love you <3

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

Låter bra! Kl 9 onsdag! Ringer imorgon KRAM



Kommentera inlägget här :