Nytt men äldre

publicerat i Fotograf


Go kvälla!

Igår morse när jag vaknade såg jag att mitt nattduksbord hade rasat ner från väggen och förstört min lampa som jag köpte på loppis för ett antal år sedan =( Kucken! Ingen tejp har jag hemma (kors i taket) för att kunna fixa lampan provo innan jag får löda/svettsa ihop den. Jag fick en sån där känsla att mina andra hyllor i sovrummet skulle lossa och rätt sjukt så upptäckte jag att ALLA mina hyllor är på väg neråt. Jag skyller inte på någon mer än mig själv. Det är jag som borrat och säkert satt i fel plugg för betonväggar ect så well...dax att ta ner skiten och spackla igen hålen.


Foto: Jag Modell: Elina

Bilden är från förra året men i dagens retush.
Gillas den....I think I doo...

I övrigt så kan jag säga lite smått att jag är i en tvist mellan mig och mitt bostadsbolag KBAB för toa incedenten som ägde rum i början av november. Det verkar som jag får stryk igen av de makthavande bolaget som varken vet in eller ut på sina egna regler. En stor del är därför jag har rejält bestämt mig nu. Det får bära eller brista men KBAB ska ni bojkotta om någon av er läsare övervägt att söka lägenhet genom dom. Jag blir bara så redigt förbannad och trött.

Pöss Pöss


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Mycket fin bild :)

2:a kommentar, skriven , av becca:

Underbar bild !

3:e kommentar, skriven , av therese:

riktigt snygg bild! Elina är ju så duktig!

Vad kul att du behöver modeller!

Jag ska till KD helgen den 5-6 ska fira mamma som fyller år, tänkte även ta ledigt på måndag så då är jag även sär 7:e, hur ser dina planer ut då?

mvh Therese

4:e kommentar, skriven , av My:

Älskar bilden!

5:e kommentar, skriven , av Emma Fenty:

Hur fin bild som helst. Love it!



Emma Fenty

6:e kommentar, skriven , av dorion:

Love it!

Kommentera inlägget här :