Den som söker...

publicerat i Allmänt


Tjenixen!

Jag hoppas att ni fick ett bra avslut på det förra året och en bra början på det nya året. Själv firade jag in det nya året med bravur med mina goa vänner! Gos gos gos...

Ja... jag skrev väl i ett tidigare inlägg att jag ska tredubbla mitt fotande i år och jag hoppas att jag inte behöver äta upp mina ord. Imörn blir det oplanerade sessioner med två snygga bruttor. De är helt underbara som vågar ställa upp på mina exprement med massa blixtar. Jag har även intalat mig själv att jag ska tredubbla mina få kunskaper i ljussättning. Detta kommer bli spännande värre...Opps! Wish me luck dudes =D



Söker modeller

"Antagligen" kommer jag befinna mig i Stockholm mellan den 11-13 feb och söker en en eller två modeller att plåta innan konserten den 12:e feb. När man ändå är där så varför inte försöka nå mina mål att fota mer 2011.
Mer info om jag åker kommer när jag vet mer.

Krav/önskan

* Stor erfarenhet att inta poser som gör dig rättvis
* Smal/slank som inte har problem att visa brösten bildmässigt
* Variation i uttryck och förmågan att förmedla känsla
* Drivande, spexig, bekväm i sig själv och gillar att stå framför kameran
och sist men inte minst ska jag bli inspererad av dig som modell!

Intresserad?
Maila till: [email protected]



Om detta vill mig väl så lär jag få både ståtrosa och brottarklitta när jag ser Mark Lanegan & Isobel Campell tillsammans i Stockholm den 12:e feb. Då skulle bara Pullola vara närvarande må jag säga. Tydligen så är Pullola ett finsk efternamn men jag får tydligen alltid dessa snuskiga tankar...thats JAG always! Jag finner det roligt i alla fall tråkisar...hahahahahah! Sovplats någon i Stockholm?

Klicka här för att höra min favvolåt med duon

- Mark Lenagan & Isobel Campell
Wedding dress


Pöss pöss


//JessicA












Kommentera inlägget här :