Årets första...

publicerat i Fotograf


...dopp i Vänern idag, helt ljuvligt skönt att leka lite valross, tugga på alger och försöka mig på att bli brun på den icke solbrända kroppen. Jag kan fasiken inte bli brun hur mycket jag ens skulle försöka...jag förblir vit som snön helt enkelt.

Hade ni det bra på midsommar?
Jag fick besök av familjen, en del av den och vi firade midsommar ute vid Bomstad med potäter, sill och nubbe i goa vänners sällskap. Precis som det ska vara, mysigt värre.

Nedräkningen har också börjat till semestern. Bara tre arbetsdagar kvar. Varför ska den sista veckan kännas så förbaskat lång för? Jag vill ju redan nu bada näck i stugan, grilla massa god mat och förgylla vardagen med busigheter och åka på massa oplanerade road trips! Ja, det är ju det jag vill.


Foto: Jag Modell: Louise Ekroth


Löve


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lina - en vanlig liten fotoblogg:

fin blogg

följa varandra via bloglovin? :)

2:a kommentar, skriven , av Anneli:

Riktigt fin bild!

Kommentera inlägget här :