Jag gillert...

publicerat i Fotograf


Gud vad gött det är när det åskar och dundrar. Det toppas med spöregn som strössel på en mjukglass.
Det är inte meningen att jag ska leva i Sverige under sommaren. Jag känner mig som en påpälsad Gnu som i vilken sekund som helst vill lägga sig ner och dö av den extrema fuktigheten och värmen som för mig är ohöllbar, med en tvist av en ren skär självmordspsykos...

Jag är helt enkelt inte gjord för varma perioder i Sverige. Jag har funderat på att sova i frysen men tanken slog mig att det förmodlingen skulle kännas som en begravningskista när den väl skulle ligga på golvet med dörren öppen, eller varför inte? Jag har aldrig mat i frysen (eller kylskåpet) och då skulle jag kunna ställa in en behaglig temperatur för en sval efterlängtad god natt sömn. Det blir ju lite som en vattensäng utan gungandet då såklart. Det kan ju bli en dubbelsäng om partnern är mindre varm och endast behöver kylskåpet! Affärside? =P

Vad tror ni om att besöka Grönland på sommaren där teperaturer ligger runt 1-20 grader sommartid beroende vart på Grönland du besöker. Det vore nått för mig det!


Foto:
Jag Modell: Elina Kaukosalo


"Jag dansar fortfarande regndansen"


Pöss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Mycket fin bild!

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

Haha;)

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

Är verkligen du och din värme-törstande bror som ständigt vill migrera närmare ekvatorn släkt??;D

4:e kommentar, skriven , av Jenny:

Så himla fina bilder du tar!

Kommentera inlägget här :