Naturligt

publicerat i Allmänt


Äntligen kan jag lyssna på musik från datorn igen!
Jag lyssnar en hel del på Samantha Fox och fick bara en sån där ide att googla bilder på henne. Jag kommer ihåg hennes boobies så väl när jag var yngre...

Ja men hur ska jag förklara detta inlägget värdigt och fint? Well...aldrig hänt innan så då får jag skriva vad fasiken jag vill, antar jag. Inlägget kommer handla om bröst, meloner, boobs, ärtor, plankisar och framförallt allt att jag älskar alla naturliga bröst! Detta inlägg är främst till de som har sina boobs kvar utan operationer :)

Jag är uppväxt med sex symbolen Samantha Fox. Min äldre brorsa och hans kompisar hade plancher fulla på väggarna och tak av henne. Jag kommer ihåg att hon var så läcker...och hennes bröst givetvis. Kanske blev jag skadad redan då? Något som följt mig genom alla år. Jag älskar bröst! Min mamma har sagt vid flera tillfällen..."Vilken tur att du fick stora bröst som du ville som liten".

Här är jag idag. Lika "skadad" av bröst. Jag kan inte sluta titta på bröst, jag förstår killarna! Bröst är så vackra i alla dess former tycker jag. Stora, små, fasta, hängiga..bla bla bla så har dessa något gemensamt. De är klämvänliga, goa och underbart mjuka som bröst ska vara. Hon hade stora och fylliga bröst som många av killarna gillade. Då "fanns" inte fejktuttar som det gör idag. Vad Jag tror/uppfattar så dagens killar som är vana med opererade bröst knappt vet hur ett par riktiga bröst ser ut. Vet de hur de ser ut efter barn, eller en kvinna som pendlar i vikt upp & ner vilken skada det tar på kroppen...å självklart bröna.

Jag slår ett slag på att jag gillar riktiga tuttar som vi Qvinnor har vare sig hur de ser ut. Göttigt mos!

 





Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Ölme:

håller med dig till fullo!

kraa,

Kommentera inlägget här :