-The beaty of Donya-

publicerat i Fotograf


Back...

Jag har spenderat fyra dagar nere i Göteborg/Orust och det har varit ett pressat chema minst sagt! En drös med besök hos underbara vänner och plåtningar i dagarna två. Jag har flängt å fart som en jäkla vante och tydligen har jag inte riktigt landat hemma igen...urk å burko! Är det ens normalt att sitta att retuscha till klockan blir sju på morgonen? Well...där såg jag i kors dubbelt upp kan jag berätta för er.

Ny modell jag fotade som var sjuk och ett sprucket revben av att hon hostat så förjävligt mycket!
Syns det på bilderna? Tapper, vacker som man kan dö för så här kommer två bilder av skönheten Donya.


Foto: Jag Modell: Donya Naini Mua: Sheida Shekari


Tack till Klinik34 för lån av lokal =)


More to come....


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann Kykyri:

Mycket fint, kul att se lite nya bilder från dig =)

2:a kommentar, skriven , av becca:

Otroligt vackra bilder !

Kommentera inlägget här :