Åååååååå

publicerat i Allmänt


Fan vad trött jag blir på mig själv! Välkommen efterlängtad utgift...not. Min parkeringsbiljett gick ut nyss och kom på det och rusade ner för att betala för en månad och stod inte Herr Otrevliga parkeringsvakt där och gav min bil böter! Vet ni...det jag mest hatar med dessa stroppiga vakter är att det var 12 minuter för sent...varför är de oftast otrevliga när man själv försöker vara trevlig från börjar? Mitt fel, men nånstans borde finnas lite medlidande. Bara för det ska jag inte ta emot en endaste reklamation på jobbet utan kvitto!!!! Jaja...jag är för snäll så det inträffar så sällan pga att jag har medlidande! Ååååhhhhhhhhh

Jaaaa nu börjar perioden där Börgi Börg kommer ha otur varje dag...var så säker.


//JessicA BergmaN



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av älskling:

fyfan

Kommentera inlägget här :