5 månader sen

publicerat i Fotograf


Oj oj oj då....det var över fem månader sedan jag fotade en modell sist! Geografiskt ligger inte denna bytterhålan Karlstad bäst till i landet och brist på engagemang från mig så får jag kanske skylla mig själv. I somras ville jag inte ens fota något som rörde sig. Kanske min "vilo pause"?

Well känner att det är bättre tider nu. Uppvilad eller ej så är jag sådär gött småsugen att fånga mina nästa modeller och skapa bilder igen. Frivillig? Jag är bra sugen...igen!

En vacker bild på min barndoms kompis "Carro Barro"!

Foto:
Jag Modell: Caroline


//JessicA




oline

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

självklart är jag frivillig.. vore jättekul:) Kram/Mia

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Jättefin bild!

Och jag är alltid intresserad! ;)

Kommentera inlägget här :