On track again?

publicerat i Fotograf


Hellu!

I got a new record! Hela tre månader sen jag skrev på bloggen...jävligt dåligt om jag får säga det själv. Så kan det bli ibland när man tappat suget. Det är inte direkt så att jag legat nerbäddad i en säng i tre månader och mått dåligt utan jag har bara inte haft insperation eller lust att dela med mig vad jag pysslat med. Ska se vad jag kan fixa ihop för bilder vad jag pysslat med, kan kanske vara roligt att se?
Ååååå JA, jag har haft det rätt bra om jag får säga det själv.

Vem vet...jag kanske får gnistan tillbaka efter dagens härliga "secret box" session med två underbara bruttor! Första gången på tre månader som jag känner..JAAAA detta ska jag posta på bloggen. Tummen upp för mig!

Tack för today mina läckerbitar!


                     



Ha en underbar lördag!


//JessicA



Kommentera inlägget här :