Hoppas vi ses igen

publicerat i Fotograf


Jaha då har man packat in sin lilla kamera för service som skulle ta upp till två månader för en genomgång. Vad problemet kunde vara kunde de inte säga. Problemet är oskärpa i bilderna och det blir väldigt mycket brus. Jag är lite ledsen i ögat, jag som planerat att fota en jäkla massa modeller. Där fick jag bekänna färg, då blir det bara att backa ut från grönsakslandet det och stå som ett fån och vänta på bättre tider! Tjooohoooo där var det sagt!
Någon som vill lånar ut sin kamera vid plåtningar under tiden ;)

(Några fler bilder på Elina sen sist)


Foto: Jag Modell: Elina Kaukosalo

Frågan ställde jag..är det värt att lämna in den ens när jag säkerligen kan lägga på några tusen för en ny kamera. Ja och nej. Det spelar ingen roll för mig. Det blir ändå så knas extremt fort när det kommer till de tekniska prylarna. Jag menar verkligen ALLTID. Jag tror jag känner mer för att serva den istället för att köpa en ny...svårt val. Det blir att vänta och se.

Nja det där med tekniska prylar så slår jag ett stort slag i bordet att vara stolt ägare till tjock tv:n. Jag blir bara så förvirrad över all teknik numer vare sig det är en kamera, tv, dvd, dator, tv-spel och mobiler ect.
Ibland tycker jag det var bättre förr. Inget slår Super Mario Bros på Nintendo 8bit...kult ju!



//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av becca:

Fina bilder !

2:a kommentar, skriven , av Moa:

Har du någon plåtning i Göteborgstrakten kan du ju höra av dig då kan vi nog lösa kameraproblemet :)

3:e kommentar, skriven , av Madde:

vilka vackra bilder, så duktig du är:)

4:e kommentar, skriven , av Wysteriia:

Åh men shit så snyggt :D

Kommentera inlägget här :