Shopping

publicerat i
Idag har jag fixat massa saker!
Jag har satt i nytt löshår fast jag var riktigt nöjd med mitt korta hår. Bilder lägger jag upp sen. Var på stan och shoppade en röd siden klänning som jag tänkte använda på julbordet och till jul. Jag köpte den på Tessie för 500 kr och den ser inte så fin ut på galgen som den gör på. Man får en otroligt "fin" figur och nedre delen av klänningen är ballong stuket. Me like it...a lot!!
Sen vart det lite småfix inför plåtningen i helgen.
Hoppas bara att konstsnön fixas med =/

image5

Tessie-499 kr (Dålig bild)

Igår satt jag å slog in massa julklappar, dock utan innehåll!! Hahaha...ska användas till plåtningen.
Jag har sånna ideer som jag ska genomföra. Några bättre än andra såklart. Jag hoppas bara på att det blir 20 bilder av 1000 som blir bra! Hihii ;) Det återstår att se!

Nu ska Jessica plugga...

/Jessica *funderar*


Kommentera inlägget här :