Grattis brorsan

publicerat i Allmänt


Vill börja med att gratulera min lillebror som fyller hela 18 år idag! Shit vad åren har gått fort, tyckte inte det var så länge sedan han föddes men nu är han hela 18 år och får köra bil och handla punkbärs och ränna på krogen om han vill! Jag kommer själv ihåg när jag fyllde 18 år. Visst att jag hade ränt på krogen sedan 2 år tillbaka men att slippa leta falsk leg och kunna visa upp sitt eget var en frihet. Så det blir en sväng ner till morsan och käka smörgåstårta och massa kakor och bullar i stora lass!

Hämtade paketen idag och till min förvåning så passade det mesta! Skit snygga saker så nu ska jag ut och leta skor...som om JAG igentligen skulle behöva fler =D Men det är såååå roligt med skor!

Ska slänga mig i duschen...hinner inte skriva mer!

Pööös på er

/Jessica


Kommentera inlägget här :