Helgen

publicerat i Nöje


Hej!


Helgen gick för fort, som alltid. Lovet är över också och det känns lite pissigt måste jag säga. Jag satt igår och gjorde en uppgift, lite mindre ångest nu iallafall =D Vad har jag haft för mig de senaste dagarna då? Jo, jag plåtades i lördags som jag skrev i ett tidigare inlägg och har fått bilderna och valt ut också. Det finns en bild som jag verkligen fastnade för. Den är bara så bra, genom mitt tycke får jag väl säga.

I torsdags var jag på hockey med Anders och det var en sådär match men Färjestad vann med hela 6-3 mot Linköping! Så några mål och glädje blev det =D Fredagen var lugn, tittade på tv med Anders så det var inte många knop den dagen inte. Men det är skönt att ta det lugnt dock kunde det ha varit bättre program på tv:n.
I lördags var jag ute med tjejerna på Harrys som vanligt. Vi satt hemma hos Marie först och drack lite vin och en hel del whisky. Vi gick ut rätt sent, jag tror klockan blev över 00.30 innan vi kom ut. Förfesterna brukar oftast vara roligast, då finns det massa tid att snacka! Vilket beröm jag fick för mitt hår och hela min outfit den kvällen! Skit skoj måste jag säga! I slutet kom det fram en tatuerare som ville göra nått snyggt på mig, jag tror han blev impad av stilen jag hade den kvällen som jag vanligtvis inte har. Kameran hade jag som vanligt med mig så jag bjussar på några bilder sen i lördags =D

image116

Stackars Stefan, killen med ölen. Jag drev med han i somras om att jag skulle vara med i tyska Playboy och jag undrar om han  tror på det fortfarande! Hahahaha!

image117

Tjejgänget! Frida, Zizzi och Marie inne på Harrys



Hahaha! Jag skrattade som faan när det var dax för töserna att fixa frillorna! Hata mig inte för att jag lägger upp dessa bilder på er...mohahaha!

image122

Lite smått ihopklämd...Peak, jag och Zizzi!

Simma lugnt...ska dra till stan och käka lunch med Milla nu!

//Jessica


Kommentera inlägget här :