Inget direkt vettigt

publicerat i Allmänt


Vilken befrielse att bilen kommer fixa sig denna månad! En sten som fallit från bröstet. Jag kan inte föreställa mig att vara utan bil, man har blivit så bekväm av sig! Så tack min lille store bror =D

Igår var jag rätt onyttig. Åkte och köpte en stor chips påse och en choklad kaka. Frossade i mig en hel del men efteråt fick jag smärtor i magen och magen vart uppblåst som en stor badboll! Jag har funderat på om jag har blivit känslig för choklad. Har aldrig varit det men senaste tiden jag ätit det har jag fått ont i magen. Dock äter jag väldigt sällan gottesaker men underligt att jag alltid får ont i magen efteråt. Inge mer godis för mig.
Det kändes lite dumt att vräka i sig massa skit medans Anders sitter bredvid mig i soffan och inte rör det. Känner sig som värsta fettot! Han är nyttig han! Men ibland är man värld lite sötsaker tycker jag!
På eftermiddagen igår låg jag och kollade på film, ensam. Vanligtvis så avskyr jag att se på film eller ens titta på tv själv, känner mig så patetisk. Fast igår var det jäkligt skönt. Sist Emil var här lämnade han kvar filmen för jag somnade som vanligt. Filmen heter Värstingarna och är baserad på en riktig händelse. Den var faktiskt gör bra! En film jag skit gärna vill se är "Penelope" om det nu stavas så, med Reese Witherspoon och Christina Ricci. Jag har hört så mycket bra om den filmen! Så den ska jag allt ta och se på Bio när den kommer.

image124
Sån härlig bild på lilla Reese!

image123
Christina Ricci har blivit en enorm stilikon! Älskar hennes stil!

Borde fixa till mig lite här nu...ska till Ikea och spana lite!

Ha en super bra dag idag!

Whi´t all my love

//Jessica


Kommentera inlägget här :