Kanon

publicerat i Modellbilder


Plåtningen idag gick kanon bra! Måste verkligen tacka min vän Marie för att hon än en gång fixade mitt hår och jag blev så jävla nöjd! Jag har tjatat på henne att hon ska utbilda sig till MUA och hårstylist för det skulle hon passa utmärkt som, hon vill det med säger hon *sparkar henne i baken*. Jag skulle deffinitivt vara hennes största kund =D Marie skulle dessutom bli grymt duktigt, det vet jag, jag hoppas att hon tänker till lite å får lite eld i baken och sattsar på det till slut! Pöss på dig!

Jag vill inte avslöja vad för sorts plåtning det var idag för vi kommer eventuellt köra vidare på det temat lite längre fram. Det vart MÅNGA bra bilder och vi är överrens för en gångskull om hela 4 st, det ni...hahaha! Vi snackade lite om att jag skulle börja fota, gå som lärling. Han har ju en hel studio fullrustad och mer kommer det bli, man måste ju börja nånstans =P Det skulle faktiskt vara skoj, visserligen brinner jag inte för det på det viset men alla kan ju ta bra bilder och göra bilderna bättre! Japp, det återstår att se! Ett nytt litet projekt på G.

                             
                             image113

Nja, kanske inte den bästa bilden på mig, liknar mig inte sådär jätte mycket heller. Ville visa frillan men tyvärr så kommer den inte till sin rätt gööör bra då. MEN, den är super snygg och så ska jag gå ut ikväll =D

Tjo flöjt!

//Jessica




Kommentera inlägget här :