TvättMonstret

publicerat i Allmänt


God morgon!

Vaknade lite väl sent idag och ville mindre kliva upp ur sängen när man såg ut genom fönstret vilka enormt pissväder det var! Vad vädret kan få en låg alltså, helt sjukt. Kan inte allt bara regna bort och bli vår snart. Om man ändå inte fick en vinter så kan moder natur hoppa över skit vädret och direkt gå på våren, vore inte det helt underbart eller? Är lite smått trött på detta vädret nu.

Vad ska Jessica ha för sig idag måntro? Hm...funderar ut nått skoj att sysselsätta mig med.
Borde åka ner till stan och lämna tillbaka lite kläder jag inte vill ha i min ägo. Underligt igentligen att när man provar kläder i butikerna så är det gör snyggt och passar jätte bra. Men när man kommer hem så är det inte alls samma sak. Hur kommer det sig då? Hur kan hjärnan spela ett sånt spratt med en? En underlig fråga.
När jag tvättade sist hände nått ovanligt som jag aldrig nånsin varit med om. Tvättmonstret tog ingen strumpa! Jag hade alla par, snacka om att jag blev lite förvånad...hahaha! Det brukar alltid vara nån strumpa som inte finns med i tvätten och det tycker jag är enormt frustrerande. Det händer nästan varje gång. Men sist vart jag glatt överraskad =) Tydligen har jag inget vettigt att skriva om jag just nu skriver om ett tvättmonster! Men visst är det så, att det alltid saknas nån strumpa eller två? Jaja...shit happens.

Nu ska jag fylla på kaffe koppen och ta mig i kragen att fixa lite saker som borde gjorts för länge sedan.

Haa duu!

/Jessica






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah Maria:

Ville bara tacxka för kommentaren!
det värmde!
En dag i taget är mitt motto!

Kommentera inlägget här :