God morgon

publicerat i Dagbok


God morgon alla!

Det blev en tidig väckning för min del idag. Jag skjutsade mina kära systrar till tåget imorse. Jag fick inte allt för mycket sömn inatt, jag var helt enkelt orolig över nått jag inte ens vet varför. Jag hatar sånna nätter. Jag köpte mig en super bra tidning på Pressbyrån imorse. Massa massa Photoshop tips som kommer absolut vara till användning! Jag ska ge mig på en naturbild snart med lite tips från tidningen. Det kan nog bara bli bättre =D

Vad står på dagens chema?

Ja jag tänkte dårå sitta och pilla i Photoshop en stund och vänta på att solen ska komma närmare min balkong så jag kan lapa lite sol. Efter det så ska jag åka och jobba eftermiddag. Ringa lite vänner för lite uppdateringar ;) Jag borde städa i vanlig ordning men orkar inte! Jag har inte ens vikt tvätten sen i lördags! Slarver. Jag funderar mycket på att flytta. Starta om, börja på ny kula. I år har jag bott i min lägenhet i 4 år, allt går lite för fort. Jag skulle helst vilja ha en trea men är lite väl dyrt kanske för en ensamstående. Ett extrarum som man kan ha pysselsaker/datarum skulle inte vara fel. Jag vägrar flytta ner mig till en etta bara för att komma närmare statskärnan, no no no!

Well...

Ha en solig dag!

//Jessica


Kommentera inlägget här :