Inget vettigt

publicerat i Dagbok


Go kväll!

Jag har haft full rulle hela dagen *pust*. Jag tycker det har gått i ett och tiden bara POFF BORTA! Jag var återigen till läkaren idag och ska dit igen på måndag. Jag borde ha skramlat ihop ett helt stämpelkort hos dom snart! Jag hatar att behöva gå på återbesök eller liknande. Jag drar mig ofta att ens uppsöka läkare om jag inte skulle vara riktigt dålig då. Men men, bara att bita i det sura äpplet och förhoppningsvis får jag ordning på stackars magen snart =/

Jag var en snabbis på stan idag innan jag skulle vara hos läkaren. Jag och Zizzi spanade skor och jag hittade ett par råsnygga stövlar! Vill haaa! De var svarta, smal hög klack och skaftet slutade en bra bit övanför knät! Så om, det är nån som har 2.300 kr över så hojta gärna till, jag behöver nya ;)

Nu är jag korthårig oxå =/ Fick ett ryck och klippte av mig håret och det ser väl kanske inte sådär gör bra ut...hahaha! Ingen ledig frilla som kunde hjälpa mig så var jag så trött på håret. Åh nej, klart jag inte klippte av mig mitt egna hår utan löshåret så det är bra taggit och ojämt. Ska försöka boka tid snart och klippa mitt eget alltför sletna hår, behövs! Nån som känner sig manade att sponsra mig att sätta i nytt hår sen??? Kostar inte så mycket....;)

Dagen har mest varit rörig...känner mig tung i skallen...jaha liksom...


Ska spana min hemmagjorda frilla innan läggdax...=P

Söv så gött

//Jessica




Kommentera inlägget här :