kortfattat

publicerat i Dagbok


Hejsan!

Detta blir inte ett allt för långt inlägg. Jag har jävligt problem med magen och det är skit jobbigt! Det som började så bra idag på jobbet men slutade med att jag har fått extrema smärtor =( Faan!

Ja, lägenheten var rätt bra som jag tittade på igår, mest lite småfix och fantasi så kan det bli riktigt bra måste jag säga. Problemet är att jag har 3 månader uppsägning och han som bor där nu flyttar snart så det känns att det kan vara rätt kört då jag inte alls har en möjlighet att ligga och betala dubbel hyror =/ Men men, det kommer väl fler tåg antar jag.

Jag är ledig imorgon, helt underbart då magen tar mycket kraft ifrån en. Planer jag har för morgonen är att försöka städa som jag aldrig gör fast jag skriver det! Hahaha...LAT! Ska försöka svänga förbi brorsan och hälsa på dom, var mycket länge sedan. Måste oxå ner till stan och fixa ett papper och eventuellt gå till frissan och ta ur håret och om det går så färgar jag det imörn med. Väldigt tråkig dag framför mig...hm....what to do?

Helgen helgen....? Fota antagligen =)

Kom på att det bara är 8 dagar kvar tills jag åker till Göteborg och kollar på Maiden! Jippi jippi! Det ska bli fett roligt faktiskt! Nedräkningen har börjat ;)

Har klurat en hel del på vad jag ska göra med hemsidan, jag har några ideer som kan funka för just nu är det allt för rörig och plottrigt. Jag strävar efter en mer stilfull sida och inte allt för mycket på den. Enkel och snygg är orden.  Önskemål?

Hej så länge på er...time att vila magen igen

//Jessica



Kommentera inlägget här :