8/3-08

publicerat i Allmänt


Har ni haft en bra helg?

Jag har haft en outstanding helg med en hel del nöjen =D
I går kväll käkade jag och Anders middag på Vedugnen på Norrstrand. Jag betsällde i vanlig ordning Vedugnstoast och den är skit god! Blev mätt i magen. Mums mums.
Vi åkte en snabbis hem till Anders så han fick byta om för kvällens utgång som bar av till Koriander, ett mycket mysigt ställe och är toppen bra på sommaren. Det var väldigt knepiga människor ute igår, inga personer jag vanligtvis skulle umgås med. Vi kom ut rätt sent för den planerade middagen som blev lite senare än planerad får jag skylla på mig själv, var lite seg att fixa mig för kvällen, ibland kan det  vara skit tråkigt att lägga make och håret ska vi inte ens prata på! Men men...vi kom iväg till slut och klockan var 21.30 när vi slog oss ner till bords.
Vi anlände till Koriander runt 23.30, Anders skulle som sagt fixa till sig lite och parkera bilen hemma. Så enormt skönt att han bor knappt 5 minuter från stan, gångavstånd. Jag kände mig lite blyg igår måste jag säga. Jag brukar vanligtvis inte vistas på Koriander och gå ut nykter brukar jag heller inte göra direkt heller. Jag var nog bara lite off. Träffade hans polare Johan och hans tjej så vi snackade en del, trevligt fölk. Vi softade mest och tog några öl och spanade på det knepiga fölket som var på stället. Vi gick strax innan stängning och köpte massa godis på Eddis och gick hem och vräkte i oss godiset och spanade på tv:n. Båda somnade rätt fort i soffan och vaknade tidigt imorse och då var det bara att palla sig in i sängen och somnade om, direkt. Vaknade upp imorse igen och såg det dystra vädret, bara grått och regn =( Deppigt värre, vädret påverkar en mer än vad man tror, vill ha sol!

Anders kommer över senare ikväll då vi ska frossa i chips och dipp. Han har sina "ätar dagar" så nu passar han på, annars sköter han sig grymt bra...hehe...motsattsen mot en annan. Men jag blev lite glad idag. Ställde mig på vågen hos Anders och vägde med kläder och köret på 59,5 kg...det tar sig =)

image164
Anders i väntan på att få komma ut och äta lite käk


Pöss på er vänner!

/Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KARLSTADSTREETSTYLE:

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

Kommentera inlägget här :