En händelserik dag

publicerat i Allmänt


God kväll!

Japp...dagen har varit helt okej och en hel del skratt under kvällen ;)
Något som är riktigt roligt är att spana bilder på sig själv när man fular sig medvetet (och omedvetet) jag säger då det, jag är klockren på sånna bilder! Jag fick över lite bilder med Johan www.johansfoto.se då vi körde en session då jag var en 80-tals brud! Jag bara skrattade och rådiggade bilderna, då menar jag att jag skrattade så tårarna rann, säkert, lovar! Något jag är bra på är att göra mindre fina bilder...hahahahaha! Men det bjuder jag på! Sådan är jag...åh jag gillert!


Jag ger er...MIG!

image126
Mina lysande skor! De vart riktigt bra måste jag säga. Sprayade dom med Hobbyfärg och vips, så vart det nya skor! Sånt gillas oxå =D

Förutom kvällens nöje så har jag varit riktigt duktig idag. Jag körde ett stenhårt pass på gymmet förut. Jag är rökare, och rökare brukar ha mindre bra kondition men jag har en hyffsat måste jag säga. Jag värmde upp på gåbandet i 10 minuter och sen joggade jag i 20 minuter i hög fart, mer än vad jag brukar och det var inte ens jobbigt! Borde köpa nya skor dock, fick lite ont i knäna =/ Sedan körde jag armar och resterande av överkroppen så imörn väntas träningsvärk, gillert.

Det fanns lite tid kvar efter gymmet så jag lekte lite med smink idag. Det blev turkost och mörkblått. Det blir mer och mer roligt med smink. Älskar färger! Jag är inte den "naturliga" tjejen där sminket knappt syns, jag vill ha färg, skuggor och sotat! Leka är svin skoj!

image128

Ja, efter sminket bar det av till stan då jag skulle möta upp mina lovely friends Gargamila och Susselibus. Vi satte ner våra arslen på Pitcher`s och käkade deras hamburgare, de glömde bacon i hamburgarna och inte ens kunde de bjussa på kaffet efter middagen, lite dåligt faktiskt. Jag gillade Pitcher`s inredning, stort mot förra lokalen och mycket mer personligt och mysigt. Där kommer jag hänga om jag inte går på slutspelet i hockey på plats, allt beror på Anders ;) Mycket trevlig personal dessutom och priserna på mat är hyffsade oxå. Min stil på ställe...kom igen brudar...helgen på Pitcher`s....vad säger ni???? Muhahaha!

Fick sms av tatueraren Björn idag med...se vad vi kan koka ihop för nått skoj! Funderar mer och mer på att tatuera över mina befintliga jag har, en lilja på skuldran skulle vara fint. Tribal är ute...det var 11 år sedan jag gjorde dom, vid 16 års ålder, vad vet man då? ja, inte tycker jag dom är fula eller är trött på nått sätt på dem, gillar dom väl så, men nått mer som är mig skulle inte skada faktsikst, nja...får se hur jag gör.

Klockan har allt runnit iväg...suttit med inlägget ett bra länge nu och jag som ska upp till jobbet imörn, fast jag börjar 14 så ingen panik på det sättet men jag tänkte dra en sväng till gymmet innan.

Så my friends...God natt...vart ni än är!

LOVE

//Jessica


Kommentera inlägget här :