God morgon

publicerat i Allmänt


Morning!

Vaknade nyss och kände mig mer seg än vanligt. Jag somnade inte allt för sent inatt klockan kan väl ha varit runt 02.30 efter ha bläddrat igenom skvaller blaskor från Zizzi. Jag tippade rätt igår vem som skulle vinna Mellofestivalen och det vart ju Charlotte Perelli! Jag tycker rätt låt vann, vad alla journalister lär skriva om det idag. Jag trodde mer på att Bengtzing skulle komma högre än vad hon gjorde och Nordman oxå, hur röstar ni Sverige...hahaha! Men men, ett rätt fick jag när jag tippade =D

Detta ska jag pyssla med idag...

Jag ska åka till Marie och lämna bilen så ska hennes man titta på den och se vad som skall åtgärdas, fick körförbud igår och måste ta tag å fixa Bettan. Sen bär det av till jobbet. Efter det blir det städning hemma och vika ihop tvätten som legat och skräpat på golvet i flera dagar. Om det finns tid över ska jag sitta å sålla bilder vilka jag vill ha iordning, ja jag vet att jag dröjt ett tag med det! Sen kanske det blir att umgås med Anders innan han ska börja jobba natt. Lite på agendan idag =/ Ska oxå ta och kolla hur det gick med skolarbeten jag lämnade in och börja med de nya uppgifterna som handlar om textil, det kommer bli ett intressant och roligt kapitel i utbildningen!

Jag handlade lite kläder igår igen, ajabaja Jessica! Men jag kunde inte motstå så billiga saker.
Det jag shoppade var två blommiga blusar på rean och en svart mini klänning som jag tänkte jag skulle knäppa lite kort på efter jobbet så ni får se =D Blusarna passar skit bra till jeansen jag införskaffade mig häromdagen, lite flower power och en tjuvstart på sommaren, nu saknas det bara en stoooor sommar hatt så är hela kittet fixat!

Nu finns det ingen mer tid att slöa...

Kram

//Jessica


Kommentera inlägget här :