Knäppa saker

publicerat i Allmänt


Nu är jag mer irreterad än vad jag var för en stund sedan! Allt jävlas som vanligt med mig.
Skrev nyss ett inlägg och *poff*...så försvann det och finns ingenstans, händer sånna saker bara mig?

Lite knepiga saker har hänt mig idag.

Det började redan i förmiddags då jag skulle lägga i mer parkeringspengar hos Anders.
Jag la i en tia men såg att aoutomaten inte ändrade på tiden så jag tröck på ångra knappen. Det trillar ner ett mynt, men inte var det mitt mynt utan en 5:a istället, jag blev snuvad på fem spänn! Dumma dumma skit aoutomat!

En annan sak jag blev vansinnig över är att jag var så sugen på blåbärs yougurt och musli, älskar det! Traskade till affären strax innan det skulle stänga så jag skulle få lite kvällsmat och toppen att ha till frullen.
Jag tar tag och skakar yougurten och häller sedan upp i en skål. Det är då jag smäller av! Det är som rinnande vatten. Vart är den vanliga, krämiga konsistensen??? Varan var inte gammal så det måste blivit nått produktionsfel och min otur att det skulle just vara jag som köpte den, why me? Jag är fortfarande sugen på det =(

Sen var det dax med det förbaskade PS igen. Det programmet hatar jag. Jag hatar min dator. Har starkt funderat på att slänga ut den och aldrig mer köpa en ny. Satt och pysslade med en bild och skulle precis konvertera den till svart/vitt och då...ja låser den sig. Tror du jag hade sparat bilden denna gång? Såklart inte! Så...jag får börja om IGEN. De flesta sidor jag försöker besöka "kan inte visas" eller så är det hur segt som faan. Nått jag inte klarar av när det går segt, det ska gå fort att öppna en sida. Mina lösenord är tydligen oxå fel på sidor och så vitt jag vet har jag inte ändrat på dem. Jag tror datorn har en riktigt dålig dag idag. Den vill ta med mig ner i fördärvet för att jag har haft en toppn dag idag. Dumma dumma dator.

Ska starta om datorn och se om nått hjäper!

//Jessica





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Zandrea:

svar: å tack så jätte mycket =)

fin blogg =) Ha en bra dag! kram

Kommentera inlägget här :