Sobelträffen

publicerat i Allmänt


Gäsp...

Glömde totalt bort att jag skulle jobba idag, det var jätte skönt att dra sig extra länge i sängen idag men så kom jag ju på att shit, jag ska ju jobba ju! Då var det bara att palla sig upp...urk! Inatt somnade jag med både tv:n, lampan och brillorna på, var helt utslagen, fötterna värkte kraftig då jag gick en hel jäkla dag i höga skor. Burriga håret är lika stort idag, struntar i att tvätta det innan jobbet, får se ut som en avdankad 80-talist =D

Träffen i Tranås

Steg upp gör tidigt igår morse för att åka till Tranås och gå på fototräff =D
Sicken tur att jag både fick låna en pålitlig bil av Milla och GPS av Zizzi så jag inte skulle köra vilse. Jag kom dock iväg lite sent, som alltid men kära Bettan fick bekänna färg ;)
Jag träffade så jäkla mycket trevligt fölk och en och annan känt ansikte. Jag sprudlade av energi och var på toppen humör. Nu i efterhand är jag riktigt nöjd med min insatts, har dock inte sett bilderna än. Men jag är säker på att några snygga bilder vart det! Förväntansfull som få...hahaha!
Jag skulle igentligen stannat över i Tranås och fortsatt att fota på söndagen men jag blev inringd för att jobba och det tackar jag verkligen ja till och så får jag jobba med Zizzi oxå =)
Jag åkte runt 21 igår kväll från Tranås och det var verkligen pissväder! Regnade hela vägen och vägara är inte de bästa, små och krokiga men jag kom hem helskinnad iallafall. Jag fotades med 2 nya fotografer, super härliga båda två! Nu sätter jag press på dem att få bra bilder ;) hiihi! Kör mer än gärna sessioner med dom igen. Tack till er båda för härligt sammarbete =D

Shit...klockan tickar...ska ju jobba som sagt...skriver sen, igen!

Haa duu!

/Jessica


Kommentera inlägget här :