1/5-05

publicerat i Dagbok


Det har sett ut som faan hela dagen hemma hos mig! Tvätt som ännu inte är inne i garderoben, grön hinna på köksgolvet efter spryen igår men det kommer vara värt det! Munstycket till dammsugaren jag lånade av käre mor passade inte så i sin vanliga ordning tejpade jag fast det om å om igen då det jämt lossnar, så fucking irreterande! Städade idag för avresan imorgon då jag tycker det är skönt att komma hem till en städad lägenhet. Gick ner till mor å drack kaffe förut och hon var så snäll och sydde upp banden till min fantastiska klänning jag kommer fotas med i helgen =) Hungrig som aldrig förr och en bankande huvudvärk traskade jag hem för att tina lite fläskfile och tog bilen till affären och handlade lite mat för månaden. Har känt mig en aning stressad för helgen då det är mycket som ska fixas och tänkas på. Naglarna gör jag imorgon då jag ännu inte vet om man kommer köra nån spontan session inför lördagen. Antagligen kommer det bli det om jag känner han rätt ;) Nu har jag packat nästan allt klart förutom det jag kommer använda på morgonen mm. Jag lyxade till middagen rejällt idag! Det vart marinerad fläskfile med pommes och beasås och en kall öl till maten...det var riktigt gott! Åååhh vad seg jag är och sängen ropar efter mig, skönt att krypa i säng!

En bild jag tog häromdagen...



Natti natti!

//Jessica


Kommentera inlägget här :