Attans oxå

publicerat i Allmänt


Hellu!

Jag blev lite förvånad att solen lyser idag, jag var helt inställt på att det skulle vara pissväder som det vart i flera dagar nu. Det har ju tom snöat och då fick jag en liten chock, vad händer modernatur? Jag blev inringt imorse och ska iväg och jobba lite senare, jätte bra! Det tråkiga med detta att jag ska jobba just idag är att 20 minuter senare de ringde från jobbet ringde Christer och frågade om jag kunde fotas med en ny fotograf! Kiwa foto i stan behöver nya studentbilder och jag har blivit frågad förut och nu skulle det bli av, så jävla typiskt! Bilderna skulle visas i skyltfönstren och eventuellt i annonser, riktigt tråkigt! Jag som så gärna ville detta =/ Vi får se om de hittar nån annan eller om det skjuts upp lite längre fram men det är lite tid kvar till studenten...jaja...livet går vidare!
Jag sov som en prinsessa inatt, slocknade som en stock. Jag känner mig redigt utvilad, skönt! Sista koppen kaffe sen är det att sätta fart härhemma, ska plocka undan lite och slänga på klet i ansiktet sen är det att tuta och köra till jobbet, måste även fylla i skadeanmälan till mitt försökringsbolaget med som jag totalt har glömt bort. Slarver ;)


Vad ska ni hitta på idag?


//Jessica*fummlar en smula*


Kommentera inlägget här :