Bilder

publicerat i Modellbilder


Oj oj oj vad jag har haft fullt upp med plåtningar under några intensiva dagar! Därav har bloggen kommit efter en hel del! Nu har jag avverkat ett gäng med fotoideer så nu kan jag luta mig tillbaka och komma på lite flera ideer! Jag blev överraskad av att det blev så många bra bilder sist och det är rena helvetet att plocka ut de allra bästa! Man vill ju ha alla..hahaha! Men men...man får inte allt i livet! Jag har redan några bilder klara som jag lägger upp vid ett senare tillfälle, de blev riktigt coola för att vara tagna mitt i natten, ice cold ;)
När jag loggade in på bloggen blev jag lite extra glad oxå, jag hade vunnit en bloggdesign =D Min vanliga otur att jag aldrig vinner nått, vare sig det är på choklad hjul eller Lotto men nu har jag vunnit nått! Tack så hemskt mycket!

Jag delar med mig lite nya bilder som jag är super nöjd med =D


Foto: Johan Shultzèn Mua: Isa Gustavsson


Foto: Christer Persson

Nu är det solen som gäller för mig! Nu hoppas jag att ni får en jätte härlig dag idag!

Kram

//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sukki:

Fina! :)



adda mig på msn, [email protected]

Kommentera inlägget här :